من یک اسپم روزانه هستم

فعلا تنبلیم می آید برای نوشتن!

من یک اسپم روزانه هستم

فعلا تنبلیم می آید برای نوشتن!

گفتگو


: چرا زن نمی گیری؟ [با حسی از عاقل بودن]
- آخه کی زنش رو به ما میده! [همراه با خنده ای احمقانه]

پی نوشت :
خیلی دیالوگ داغونیه ...
نظرات 3 + ارسال نظر
منا سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ب.ظ http://www.man-o-del.blogfa.com

سلام دوست خوب من
خوشحالم که با وبت اشنا شدم
مطلب جالبی بود به دلم خیلی نشست
به منم سر بزن
یه وب ساده و بی غل غش دارم
منتظر حضورت هستم گلم

دوستک سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:51 ب.ظ

سلام دوست خوب من
خوشحالم که با وبت اشنا شدم
مطلب جالبی بود به دلم خیلی نشست
به منم سر بزن
یه وب ساده و بی غل غش دارم
منتظر حضورت هستم اسپمم

spam سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:09 ب.ظ

:((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد