من یک اسپم روزانه هستم

فعلا تنبلیم می آید برای نوشتن!

من یک اسپم روزانه هستم

فعلا تنبلیم می آید برای نوشتن!

انشا


1- همه آدمها باهوشتر از این هستند که نفهمند هیچ رازی پشت پرده نیست و همه چیز در همان حدی است که می بینند و می شنوند و می لمسند و البته می اندیشند.

2- همه ی آدمها آنقدر قدرت ندارند که از روزمرگی نجات پیدا کنند و به این مسئله فکر کنند

3- آدمهایی که این کار را می کنند و فکر می کنند به دو دسته ی خیلی با هوش و باهوش تقسیم می شوند

4- باهوش ها به پوچی می رسند و خودشان را هلاک می کنند و تمام می شوند

5- خیلی باهوشها تلاش می کنند که از زندگی لذت ببرند. چون فقط همین را دارند، اما برای لذت بردن باید آدمهای دیگری هم باشند و آنها هم به پوچی نرسیده باشند. چون همه خیلی باهوش نیستند. پس خیلی باهوش ها، چیزی را اختراع می کنند به نام دین و از آن استفاده می کنند (با دید مثبت) که بقیه زیاد از روزمرگی در نیایند و همین دین را قبول کنند به عنوان حقیقت و زندگی به این خیلی باهوش ها بیشتر حال بدهد

6 - دین اختراع این گونه ی جانوری برای بقای هم نوعانش است که به علت درک بالایشان ممکن است گونه ی خود را منقرض کنند.

7- این بود انشای من

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.corner.blogsky.com

پنجمین مورد زیاد جالب نبود اما بقیه خوب بودند!

دوستک سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ق.ظ

خیلی باهموشهایی رو می شناسم که برای لذت بردن از زندگی به کسی یا چیزی نیاز ندارند.

اسپم سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ب.ظ

به دوستک :
بقیه ای باید باشند که برای تو وسایل لذتت را بسازند : کتاب، فیلم، پفک، تلویزیون سیاه سفید، خواندن مطالبت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد